Как да заявя щета?

1. Обаждате се на нашия телефон, откъдето получавате информация какво да предприемете за конкретната щета.Това се регистрира с наш вътрешен номер. Този номер не е номер на щетa в Застрахователната Компания.
2. Обаждате се 112, Застрахователната Компания или друг номер в зависимост от щетата.
3. Заедно с наш представител завеждате щетата на място в центровете на Застрахователната Компания.

Колко струва услугата?

1. Услугата която ние извършваме- консултация и съдействие при завеждане на щета е безплатна един път за валидността на полицата автокаско на Вашия автомобил.
2. В случай, че сте сключили застраховката си чрез нас ползвате тази услуга всеки път без да заплащате.
3. При ползване на нашата услуга за втори и пореден път без да сте застрахован чрез нас – услугата се заплаща в размер на 20 лв.

Какви документи трябва да си приготвя?

Документите изисквани от Застрахователя зависят от вида на щетата и обикновено са :
Застрахователна полица в оригинал, протокол за ПТП, шофьорска книжка, ГТП, талон на колата и др.

Защо да ползвам Вашата услуга - съдействие при завеждане на щета ?

1. Услугата ни е безплатна един път за валидността на полицата Ви*
2. Нямаме отказани щети, грижим се за нашите клиенти
3. Всеки ден се отказват до 30% от представените на застрахователите щети
4. Не ви се налага да четете малките буквички на договора за застраховка
5. Не ви се налага да знаете приетите застрахователни практики
6. Не ви се налага да питате приятел
7. 24/7 асистанс 365 дни в годината
8. Работим над 15 години с хиляди доволни клиенти
*в случай че полицата Ви е сключена от нас, услугата ни всеки път е безплатна

Кой ще попълни всички необходими документи?

Вие си попълвате документите за щетата, като ние Ви съдействаме за това да прегледаме и проверим дали сте спазили изискванията на „Застрахователя”. Важното е „Щетата” да попада в групата на покритите рискове от Вашия Застраховател.

В какво се изразява услугата “правна помощ” и колко струва?

Предоставяме експертни юридически консултации от адвокати за нестандартни щети с цел изплащане на обезщетения своевременно и в пълен размер. Сумата се договаря според всеки отделен случай.

Кое е по добре за мен –да ползвам доверен сервиз на Застрахователя или да получа обезщетение по експертна оценка?

Дали имате право на сервиз зависи от това при какви условия Ви е сключена полицата както и от това кога е произведен автомобила. Но при всички случаи варианта да се отремонтира в доверен сервиз на Застрахователя е по добър. Изплащането по експертна оценка обикновено не покрива реално направените разходи.


Защо да изберете нас?

Услугата ни е напълно безплатна
Предлагаме 24/7 асистанс 365 дни в годината
Над 20 години се грижим за нашите клиенти
Нямаме отказани щети
Не ви се налага да знаете приетите застрахователни практики
Не ви се налага да четете малките буквички